Meie treenerid

KRISTINA HASSELBACH

Kristinal on vesiaeroobika treeneri kogemust üle 10 aasta. Ta on EOK  litsentseeritud vesiaeroobikatreener (I tase), kellel ka rahvusvahelise AEA (Aquatic exercise association USA) treeneri litsents ja päikeselise Omani Gymstick H20 treeneri sertifikaat.

Lisaks treeneri tööle töötab meigikunstnikuna ning vabal ajal kokkab ja reisib mõnuga.

Motogi tal hoogne “Higi on rasva nutt!”

HELEN HADE

Helena on treenerina tegutsenud enam kui 10 aastat. Tal on ka magistrikraad ökonoomika-ja ettevõtluse alal. Lapsepõlves tegeles ta iluvõimlemisega ja teiste erinevate spordialadega, millest kasvaski välja huvi treeneriameti vastu. Omab EOK II kategooria vesiaeroobika ning aeroobika rühmatreeneri litsentsi ning täiendab end pidevalt erinevatel täiendkoolitustel.

Tema moto: “Kui on kindel soov, siis miski pole võimatu.”

GRETE JELTSOV

Grete on lõpetanud Tartu Tervishoiu Kõrgkooli füsioteraapia eriala ja treeneritööd teinud üle 5 aasta.

Lemmikuks intensiivsed veetreeringud ja süvatreeningud, mis motiveerivad üheaegselt korralikult pingutama nii oma füüsist kui vaimu, pakkudes samas ka naudingut ja loovad garanteeritult hea tuju! Grete lähtub põhimõttest, et trenn oleks alati huvitav ja igaüks leiaks sellest endale midagi uut.

LENNE ALLANDI 

Lennele meeldib sport ja liikumine. Ilma selleta ei kujuta ta elu ette. Tunneb rõõmu kui trennis käiadki lisaks heale füüsisele saavad sealt kaas rõõmsa meele. Ta on tegelenud pikemalt ka suusatamise ja show-tantsuga. Lõpetanud Tallinna Meditsiinikoolis Tegevusteraapia eriala ja Tallinna Pedagoogika ülikoolis Rekreatsiooni korralduse. Treeneri töökogemus aastast 2001.

Omab EOK vesiaeroobikatreeneri EKR V taset, AEA rahvusvahelist vesiaeroobika litsentsi, Les Mills BodyBalance ja tantsujooga treeneri litsentsi, joogateraapia tunnistust. Läbinud erinevaid vesiaeroobika koolitusi ja workshoppe nii Eestis kui välismaal (Itaalia, Venemaa, Soome).

STACY GORVA

Naine nagu orkester. Toob oma positiivse energiaga kõikidesse treenijatesse rohkelt elurõõmu. Rebib nalju magusa raadiohäälega, samas käib huumor käsikäes professionaalse nõudlikusega. Hea tuju garanateeritud. Vesiaeroobika treener alates 2018 a. kevadest.

EELV võimlemistreeneri kutse (EKR 3, võimlemistreener, akrovõimlemise suund) (2016) Zumba Basic Steps 1 (12/2016) Les Mills Body Balance (09/2017) TRX STC (03/2018) Aqua aerobics basic course (04/2018) Fitness-i, bodybuilding-u ja jõusaali instruktor (Ben Weider College of Bodybuilding and Fitness, Venemaal), (08/2018)

RIINA LOOST

Riina on tegelenud spordiga aktiivselt juba lapseeast saati sh kergejõustik ja pallimängud. Lõpetanud Tallina Ülikooli kehakultuuri eriala ning omandanud rahvusvaheliselt tunnustatud suurima organisatsiooni AEA (Aquatic Exercise Association) tunnistuse ning läbinud mitmeid täiendkoolitusi. Igapäevaselt töötab Riina lasteaias liikumisõpetajana. Suureks kireks ja hobiks on juhendada vesiaeroobika ning Suppama HIIT trenne, kuna need sobivad kokku väga hästi tema eluviisidega. Trennide läbiviimisel lähtub sellest, et see oleks lõbus, tõhus ja mitmekülgne.

LAURI BIRKAN

Lauri on meie Hunt Kriimsilm. Lõpetanud Tallinna Pedagoogikaülikooli, kuulunud 10 aastat Eesti kergejõustiku paremikku nii 400m kui ka 400m tõkkejooksus. Kuuludes Eesti koondisesse kaitses ta korduvalt oma riigi au nii Balti maavõistlustel kui ka Euroopa karika MV esiliigas. Pärast tõsisema spordiga hüvasti jätmist on Lauri tegutsenud paralleelselt ajakirjaniku ja treenerina, juhendades nii noori kui ka täiskasvanuid. Pannud end proovile kergejõustiku, ujumise ja üldkehalise ettevalmistuse treenerina nii kergejõustiklaste, korv- ja jalgpallurite kui ka tennistidega. Töötades lastega Eestis, Austrias, Saksamaal ja Kanadas. Lauri omab EOK kergejõustikutreeneri kutsetunnitust ning on täiendanud enda teadmisi läbides nii klassikalise massaaži, seljamassaaži kui ka manuaalteraapia kursused M. I. Massaažikoolis.

Lauri lähtub treeningutel põhimõttest, et kõik algab vundamendist. Kui  süvalihased on nõrgad, väsib keha kiiremini ning sõltumata spordialast kannatab soorituse tehnika ja lõppresultaat. Hea trenn on oma olemuselt mitmekülgne ja vaheldusrikas ning enese vormishoidmiseks on jõumasinad vaid üks võimalus.

0