ВОДНАЯ АЭРОБИКА

Продолжительность занятия 45 минут, в течение которых сначала проводится разминка, а затем активная тренировка, которая заканчивается упражнениями на растяжку. Во время движения используется набор различных комбинаций и танцевальных шагов. Помимо этого, всегда выполняются силовые упражнения. Основная задача водной аэробики – укрепление сердечно-сосудистой системы и улучшение ее работы. В результате чего ускоряется и улучшается обмен веществ. Благодаря сопротивлению воды также улучшаются гибкость, мышечная сила и координация.

Размер группы – 25 человек

Trenn sisaldub ujula / Elamus Spa / Spa 21+ hinnas,
eraldi piletit ostma ei pea.

AQUAMIX

Vaheldusrikas tund, mis koosneb nii aeroobsest kui lihastreeningust. Treening sobib ideaalselt just neile, kes soovivad treenida nii, et liigestele langev koormus oleks väiksem.

AQUAINTERVAL

Treening, kus kõrge intensiivsusega harjutused vahelduvad aeglasematega (taastumine). Hea vastupidavust arendav treening vees.

AQUATONE

45-minutiline tõhus lihastreening vahenditega. Tund on lihtsate harjutustega ja kordustega, sobib nii algajale kui edasijõudnud treenijale.

SÜVATREENING

Intensiivne suure energiakuluga treening, mis tugevdab eriti kere- ning süvalihaseid. Tugevad süvalihased aitvad hoida head rühti. Esimesel korral soovitame treeningusse KINDLASTI tulla 5-7 minutit varem, et ümber keha käivat vööd treeningu ajaks saaks treeneri abiga õigesti kinnitatud.

AQUACOMBAT

Üldtreening, mis arendab hästi vastupidavust ja koordinatsiooni, vormib kõiki suuremaid lihasgruppe, põletab suurel hulgal kaloreid, annab palju energiat ning vähendab stressi. Kaasahaarav muusika teeb treeningu veelgi lõbusamaks.

AQUA CHI-PI-YO

Keha-meele treening vees, kus kasutatakse tai-chi, pilatese ja jooga tehnikaid. Oluline osa on hingamisel, vee tunnetusel ja õigel kehahoiakul läbi kere süvalihaste pingutamise. See on lõõgastav ja tasakaalu, rühti, lihastoonust arendav tund.

AQUA RUN-TONE

Tund koosneb erinevatest aeroobset vastupidavust arendavatest liikumistest (jooksmine, jalalöögid, käte töö) ning lihasjõudu arendavatest harjutustest. Tund toimub basseini sügavamas otsas ja ümber keha pannakse spetsiaalne vöö, mis aitab keha hoida õlgadeni vees, nii et jalad põhja ei ulatuks. Kuna vees ollakse peaaegu kaaluta olekus, peavad tööd tegema paljud erinevad lihasrühmad, eriti korsetilihased.